♥ g o s s i p ♥

c l i c k

Meeee

My photo
♥A girl born on 16th of October. ♥Love talking ♥Love sleeping ♥Love playing ♥Love watching any movie ♥Love music ♥Love J ♥Love my all laopos ♥Love freedom ♥Come and be a friend with me,then you will know how am I.

Saturday, April 7, 2012

两个,月

聚,不是开始;散,不是结束。

感情在无声中交流,友情在默契中加深。

跟某人聊起了这话题,
某人说自己是super DJ,
【这里没有陈峰,但有小风】
还送上了一首周杰伦的【发如雪】给我。
不知道这是什么大便电台,
幸好有回答了我的如果问题,总算可以。

我不知道彩虹会不会永远存在,
但我只知道我很想它永远存在。





No comments:

Post a Comment