♥ g o s s i p ♥

c l i c k

Meeee

My photo
♥A girl born on 16th of October. ♥Love talking ♥Love sleeping ♥Love playing ♥Love watching any movie ♥Love music ♥Love J ♥Love my all laopos ♥Love freedom ♥Come and be a friend with me,then you will know how am I.

Monday, August 24, 2009


幸福是……

幸福是我擁有個快樂的家
幸福是我可以吃到媽媽煮的食物
幸福是我有你
幸福是我找到我自己
幸福是我有漂亮的妳
幸福是有人說下次帶我去玩
幸福是我是女生
幸福是我有一群朋友

其實

幸福昰發現自己可以帶給別人幸福



2 comments: